X
تبلیغات
علی تبریزی

علی تبریزی

علی تبریزی

موادغذایی مخصوص شش تکه کردن عضلات شکم

احتمالاً می دانید که وقتی نوبت به شش تکه کردن عضلات شکم می رسد، رژیم غذایی نقش مهمی در این زمینه بازی می کند. صرفنظر از نوع برنامه تمرینی که دنبال می کنید، اگر از موادغذایی مفید برای شکم استفاده نکنید (که به چربی سوزی شما کمک می کند)، هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت. دقیقاً به همین سادگی است.

جهت مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب بروید






abs_

آکادمی فیتنس و پرورش اندام پاسارگاد

فیتنس



_______________________________________________________

خبر خبر خبر

ایمان شهباز
مربی نمونه و کارامد کشورمان با علمی بینظیر
 در دنیای مد گرایی مربی مدلها و مانکنهای ایرانی


ايمان شهباز مربي بدنساز نمونه ي کشور عجوبه ای بینظیر و باعلم که فعاليت خود را در ضمينه ي مربي گري مدلها و مانکنها در ايران به اوج رسانده باري ديگر از طرف مدارس مدلينگ
خارج از ايران مورد تحسين قرار گرفت . ايمان شهباز در هيچ يک از مصاحبه هاي خود در تلوزيون و مجلات و روزنامه هاي ايران سن واقعي خود به صورت واقعي بيان نکرده بود , در بيانيه اي شاسينس بگهيم به اژانس مدلينگ جهاني از ايمان شهباز به عنوان کم سن ترين مربي موفق و با علم مدلينگ در خاور ميانه ياد کرد , وي با کنجکاوي فراوان مشاوره هاي ايمان شهباز مربي موفق مدلها و مانکنها را در ايران مورد بررسي قرار داد ,سيستم کاري و علم او را بينظير و فوق العاده
خواند شاسينس بگهيم مدير و موسس مدرسه مدلينگ پرشين در ترکيه بارها و بارها شاهد موفقيت هاي شاگردان او در فستيوالهاي مختلف مدلينگ در ترکيه و کشورهاي عربي بوده است
وي با ذکر سن واقعي اين مربي به اژانس مدلينگ جهاني او را اولين مربي با استعداد در زمينه ي رشد و پروش مدلها و مانکنها در صنعت مدلينگ خواند

ایمان شهباز و سهراب سرابی

گفتگوی تلوزیونی ایمان شهباز در شبکه 2 - ارزو نامداری
مصاحبه ی ایمان شهباز

ما هم به مربیان و قهرمانان نمونه و موفق کشورمان افتخار میکنیم.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
عکسهای بدنسازان زیبا
پرورش اندام

عکس از ورزش پرورش اندام در محل تمرین


عکس از ورزش پرورش اندام در محل تمرین


عکس از ورزش پرورش اندام در محل تمرین


 

عکس از ورزش پرورش اندام در محل تمرین


عکس از ورزش پرورش اندام در محل تمرین













______________________________________________
چگونه فیزیک یک ورزشکار را ارزیابی نماییم؟

در بررسی فیزیک یک ورزشکار داور باید با استفاده از یک روش متداول بتواند به شناخت جامعی از فیزیک ورزشکار دست یابد . به هنگام ارزیابی فیگورهای اجباری داور ابتدا باید گروه های عضلانی اصلی را در نظر بگیرد. سپس به بررسی فیزیک کلی ورزشکار بپردازد و این مرحله را با ارزیابی قسمتهای مختلف بدن شامل گروه های عضلانی بالا تنه ، حجم عضلات ، توازن عضلانی ( بالانس فیزیکی ) ، تراکم عضلانی و ظاهر آن شروع می نماید . ارزیابی قسمتهای بدن از بالا به پایین باید از ناحیه سرآغاز سپس گردن ، شانه ها ، عضلات سینه ، کلیه عضلات دست ، قسمت فوقانی عضلات سینه ، اتصال ناحیه شانه و سینه ، عضلات شکم ،مچ دست ، ران و به ساق پا ختم گردد . به همین روش برای قسمت های پشت بدن شامل عضلات تراپز ، گرد پشتی ، تحت خاری ، عضلات صاف کنندۀ ستون فقرات ، گلات ، گروه عضلات دوسر پشت ران ، ساق پا و خود پا عمل میگردد. بررسی کلی و موشکافانه باید در هنگام انجام رقابت صورت پذیرد که این کار داوران را قادر می سازد تا شکل و حجم عضلات را به خوبی مقایسه نمایند و میزان رشد متعادل ورزشکار را بررسی نمایند . در بررسی فیگورهای اجباری باید از توجه افراطی به آنها خودداری گردد ، زیرا این امر داوران را قادر می سازد تا میزان برتری یک ورزشکار از لحاظ حجم عضله و توازن عضلانی نسبت به سایر ورزشکاران را تعیین نماید .

ادامه مطلب ...
اولین برنامه رادیو بدنسازی ایران

مصاحبه با مرتضی قدرتی مدیر موسسه علوم ورزشی دانش افزا

فیلم مسابقات قهرمانی کشور 87
فیلم مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام کشور 87 - 24 و 25 مرداد  - سالن ابن سینا همدان


برچسب‌ها: فیتنس,پرورش اندام,علی تبریزی,بدن زیبا,عکس فیتنس,ایمان شهباز,
+ نوشته شده در ۱۱/۹/۱۳۹۰ساعت ۰۰:۳۵ توسط re fe دسته : نظر(0)